Főoldal / Budapest /
könyvelő - Budapest

könyvelő - Budapest

Havi bruttó össz juttatás:

megegyezés szerint

(pótlékokkal + egyéb juttatásokkal)

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkarend:

8 órás munkaidő

Delegált kapcsolattartó:

+36 30 3949441

Jelentkezés az állásra

Budapesti könyvelőiroda partnerünk könyvelő kollégákat keres. A cég mottója: "Mi nem könyveljük a cégeket, hanem menedzseljük azok számviteli feladatait". E szellemiségben keresünk 20 fős csapatukba proaktív, szakmailag felkészült csapatjátékosokat.

Amit kínálunk:

  • stabil céges háttér, hosszú távú lehetőség
  • versenyképes fizetés (a pályázó tapasztalatainak megfelelő juttatási csomag)
  • összetett, felelősségteljes szakmai feladatok
  • fiatal, dinamikus csapat
  • minőségi munkahelyi környezet
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • motiváló munkakörnyezet, ahol élmény a napi munka
  • támogató szakmai közösség

Szakmaiság:

Feladatok:

  • teljes körű számviteli feladatok ellátása a könyvelőiroda ügyfeleinek részére
  • bevallások, beszámolók határidőre történő elkészítése és beküldése
  • kapcsolattartás adóhatóságokkal, ügyfelekkel
  • együttműködés a bérszámfejtéssel
  • adójogszabályok értelmezése és nyomonkövetése

Elvárások:

  • tapasztalat kis- és középvállalkozások könyvelési feladataiban
  • tapasztalat beszámoló önálló elkészítésében
  • naprakész, megbízható számviteli és adózási ismeretek
  • önálló, gyors, precíz munkavégzés
  • jó kommunikációs képesség, proaktivitás
  • felhasználói programok készség szintű használata (World, Excel, Internet, Ügyfélkapu, e-mail)

Előnyök:

  • minimum 3 év kis -és középvállalkozások könyvelési területen szerzett releváns szakmai tapasztalat
  • mérlegképes könyvelői végzettség
  • könyvelőirodában szerzett tapasztalat
  • adótanácsadói képesítés
  • idegen nyelv ismerete (angol és német)

Csatlakozz sikeres csapatunkhoz Te is! Várjuk jelentkezésedet a +36 303949441 telefonszámon, vagy küldj e-mailt a krisztina.harmati@beraman.hu címre. Visszahívunk!

Jelentkezéshez adja meg adatait az űrlap segítségével

Engedélyezett formátumok: .pdf, .doc, .docx
Biztonsági kód

Miért a Beraman?

Tisztességes, a valóságnak megfelelő tájékoztatást nyújtunk.

Jó minőségű munkásszállást biztosítunk.

Pontosan és időben elszámolunk a bérekkel.

Tovább a részletekhez

Elérhetőségeink

Csatlakozz sikeres csapatunkhoz Te is!

Várjuk jelentkezésedet a +36 303949441 telefonszámon, vagy küldj e-mailt a krisztina.harmati@beraman.hu címre.

Visszahívunk!

Gyakori kérdések és válaszok

Interjúval / felvétellel kapcsolatos kérdések

Kollégáink telefonon, e-mailben és SMS üzenetben megadják az interjú pontos helyszínét, valamint időpontját. Ezen felül tanácsot adunk, az odautazást illetően, de azt mindenkinek saját szervezésben kell megoldania. Ugyanakkor az interjúra való utazás költségét a vállalat utólagosan megtéríti.

Igen. Ezen felül kölcsönbevevő partnereink egy részénél előfordulhat gyakorlati teszt alkalmazása, de minden estben van személyes elbeszélgetés. Hogy milyen tesztekre kell számítani az adott partnervállalatnál, azt az előzetes telefonos egyeztetés során elmondjuk. A jelentkezőket felkészítjük a tesztekre és próba interjúval segítünk a sikeresebb interjú érdekében.

Igen, a munkaszerződés megkötése előtt mindenkit megvizsgál az üzemorvos és Ő dönti el, hogy alkalmas-e a jelölt az adott pozícióban a munkavégzésre. Ez kötelező elem a munkába álláshoz, ettől eltekinteni nem lehet, és saját orvosi igazolás bemutatásával sem váltható ki. Ezen felül mindenkivel aláíratunk egy nyilatkozatot, hogy nincs eltitkolt betegsége. Az előzetes üzemorvosi vizsgálat költségét a vállalat téríti.

Munkaviszonnyal kapcsolatos kérdések

Igen. Aki az interjún és az előzetes orvosi alkalmassági vizsgálaton megfelel, vele határozatlan idejű munkaszerződést kötünk 90 napos (3 hónapos) próbaidő mellett. (A próbaidő lejárta után nem kell új szerződést kötni az automatikusan folytatódik tovább.) A munkába állás napja előtt mindenkit bejelentünk az illetékes hatóságok felé (pl. NAV, NEAK, stb.), melyről kérés esetén igazolást adunk.

A munkaerő-kölcsönzés egy speciális foglalkoztatási forma: munkaszerződést alkalmazás esetén a munkaerő kölcsönző céggel, vagyis velünk kötnek a kollégák. Egyúttal minden, nem közvetlenül a munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatot (pl. orvosi vizsgálat, bejelentés, bérszámfejtés, bérutalás, munkáltatói igazolás kérése, családi adókedvezmény ügyintézése, stb.) velünk bonyolítanak le a munkatársak. A befogadó (kölcsönbevevő) vállalat szervezi ugyanakkor a munkavégzést és adnak meg minden munkavégzéssel kapcsolatos információt (pl. oktatás), munkaruhát, munkaeszközt, illetve határozzák meg, hogy melyik területen, milyen műszakrendben fognak dolgozni a kollégák.

Alap esetben a befogadó (kölcsönbevevő) vállalat, vagy vállalatunk biztosítja a munkaruházatot. Egyes esetben előfordulhat, hogy nem szükséges külön munkaruházat a munkavégzéshez, ilyenkor a munkatársak saját ruházatukban végezhetik a munkafeladatot. Kollégánk az előzetes telefonbeszélgetés során tájékoztatást fog adni arról, hogy az adott munkakörhöz mit vár el a munkáltató, illetve ezt hirdetéseinkben is feltüntetjük.

Igen, minden esetben van munkabaleseti és tűzvédelmi oktatás. Ezen felül vállalatonként eltérő a bevezető oktatás módja, melynek időtartama egy naptól akár egy hétig is terjedhet függően a munkafeladat bonyolultságától. A betanulás időszakára természetesen jár a fizetés.

Hirdetéseinkben feltüntetjük, hogy az adott munkahelyen milyen műszakrend (normál, vagy folyamatos), illetve milyen műszakhossz (8, vagy 12 óra, esetleg más) van érvényben.

Bérekkel, egyéb juttatásokkal kapcsolatos kérdések

A bérjellegű juttatásokat (fizetéseket) magyar kereskedelmi bankintézetnél vezetett folyószámlára utaljuk, minden hónap 10.-ig. A folyószámla meglétéről mindenkinek magának kell gondoskodnia, melynek számlaszámát bekérjük a juttatások utalása előtt a munkatársaktól.

Hirdetéseinkben nagyrészt feltüntetjük az adott munkával megkereshető havi átlag bruttó és nettó jövedelmet.

Néhány nap munkaviszony és ténylegesen ledolgozott munkanapot követően kapható előleg. Első alkalommal általában ez az első munkában töltött hét pénteki napján történik meg. A kért összeget, mely maximum 15.000.- Ft, a bankszámlára utaljuk.

Az első alkalommal adott előleg, kivételes esetben készpénzként is felvehető amennyiben valakinek nincs bankszámlája. Ugyanakkor, a havi bérjuttatásokat kizárólag magyar kereskedelmi pénzintézetnél (bank) vezetett folyószámlára utaljuk. A munkába állásnak ennek megléte nem feltétel, de az első havi jövedelem utalásáig erről mindenkinek gondoskodnia kell.

Ennek fajtája és mértéke minden projektünknél eltérő. Azon egyéb juttatások, melyek előfordulhatnak: cafetéria rendszer (SZÉP kártya, készpénz), mozgóbér, időszaki (havi, negyedéves) jelenléti és / vagy teljesítmény bónusz, karácsonyi juttatás, stb. Néhány plusz juttatásra már a munkakezdéstől számítva jogosultak a kollégák, de vannak olyanok is (pl. cafetéria), mely csak a próbaidő letelte után jár. Kollégánk tájékoztatni fogja, hogy az adott munkahelyen pontosan milyen fajtájú és mértékű egyéb juttatás kapható.

A túlóra lehetőségek eltérőek a különböző munkahelyeknél. Viszonylag gyakran van rá alkalom, de ezek általában mindig egyedileg fordulnak elő és önkéntes alapon lehet rá jelentkezni a csoportvezetőknél. Rendszeres, vagy kötelező túlóra alapvetően egyik projektünkben sincs.

Elszállásolással, utaztatással kapcsolatos kérdések

Munkalehetőségeink többségénél tudunk szállást biztosítani, mely munkákat már eleve így hirdetjük meg. A szállások alapvetően a munkatársak számára térítésmentesek, de néhány esetben előfordul, hogy a költségekben a kollégáknak is részt kell vállalniuk.

Különböző típusú szállásaink vannak a „klasszikus” munkásszállótól kezdve az átalakított társasházi lakásokig. Mindegyik korszerűen felszerelt, internettel ellátott. Két-, illetve háromágyas szobákban történik az elhelyezés. Pároknak igyekszünk kétágyas szobát biztosítani. Alapvető szabály a szállásokon, hogy ezt csak a munkaszerződéssel rendelkező kollégáknak tarjuk fent, így családtagok, ismerősök még térítés ellenében sem lakhatnak ott. Kollégánk tájékoztatni fogja, hogy az adott munkahelyhez pontosan milyen típusú szállást tudunk nyújtani.

Albérletet azoknál a munkahelyeknél, ahol szállást adunk, nem támogatunk.

Alapvetően szervezett vállalati buszokkal történik a napi munkába bejárás, mely a munkavállalók számára térítésmentes. Előfordulhat ugyanakkor, hogy a bejutáshoz helyközi-, illetve helyi járatokat kell igénybe venni. Ennek költségtérítése eltérő mértékű lehet vállalatunk részéről, előfordulhat, hogy a munkatársaknak egy kisebb önrészt kell vállalni. Személygépkocsival történő napi bejárást olyan településekről kompenzáljuk, ahonnan szervezett vállalati buszokkal nem lehet bejutni.

Azon munkatársak számára, akik általunk biztosított szállást vesznek igénybe, a jogszabály által meghatározott maximum összeg erejéig térítjük a pihenőnapjukon történő haza-, illetve visszautazást. Ez történhet tömegközlekedési eszközzel, vagy saját gépjárművel is.